10 sfaturi pentru o alimentație sănătoasă.

antrenor personal marina marginean

Alimentația joacă un rol foarte important în sănătatea noastră. Ea este strict legată și de antrenamentele pe care le facem. Cred că ați mai auzit că 50% contează alimentația și 50% antrenamentele pentru a ajunge la atingerea scopurilor dorite. Cred totuși că alimentația este mai mult de 50%.

eXISTĂ DIETE DE SLĂBIT MIRACULOASE?

În acest articol aș putea să vă recomand tot felul de diete minune, alimente care te slăbesc 10 kg în două zile…Ei bine, nu. Nu există așa ceva.

Fiind antrenor personal, m-am axat mult mai mult pe această ramură. Nutriția nu a fost ceva ce m-a atras în mod deosebit. Chiar și așa am studiat câteva cursuri de bază pentru a înțelege ce se întâmplă defapt și ce recomandări aș putea da și eu la rândul meu clienților. Vă recomand să nu țineți diete ”după ureche”, diete găsite pe internet, nu încercați tot felul de ceaiuri și pastile și suplimente care fac minuni (nu e adevărat).

Pentru a avea o nutriție echilibrată și potrivită ție si scopului tău, apelează la oameni cu experiență în domeniu, nutriționiști în adevăratul sens al cuvântului. Aceștia îți pot face o dietă personalizată, special pentru tine în care să incluzi alimente ce îți plac. Nu vei simți o secundă că e o dietă. Investiția va merita! Corpul tău îți va mulțumi 💕

ce greșeli în alimentație faci?

Cele mai frecvente greșeli sunt că nu avem un program al meselor, nu ne gândim cam ce ar fi bine să mancăm și de ce, nu știm ce să mâncăm, consumăm fast-food pentru că e mai rapid (timpul pe care îl petreci la coadă la shaworma îl poți petrece în propria bucătărie gătind ceva rapid, sănătos și simplu). 

Am observat tendința de a ne face mereu poftele pentru că ”ne cere corpul” (fals). Ronțăielile dintre mese iarăși nu sunt tocmai recomandate.

Dacă înveți să fii disciplinat și organizat cu singuranță vei reuși să iei atitudine și să adopți o dietă sănătoasă.

marina marginean personal trainer

10 sfaturi pentru o alimentație sănătoasă

Următoarele sfaturi pe care ți le voi da eu le-am încercat în stilul meu de viață și m-au ajutat și am văzut schimbări. 

1. Nu sări peste mese. E important să avem cel puțin 3 mese pe zi.

2. Hidratează-te! Consumă cât mai multă apă.

3.Elimină din alimentația ta zahărul, carbohidrații simpli.

4. Adaugă legume și fructe zilnic în alimentația ta.

5. Cantitatea alimentelor are un rol foarte important când ne dorim să atingem un scop. (slăbire, definire, adăugare de masă musculară). Cântărește alimentele.

6. Nu te îngrași dacă mănânci seara. Important este să mănânci cu 2-3 h înainte de culcare.

7. Suplimentația este egală cu 0 dacă nu ai o alimentație corectă.

8. Nu cumpăra alimente pe care nu le vrei în preajma ta. Nu ai în casă, nu vei manca și nu vei avea “pofte”.

9. Gătește acasă și ia caserolele după tine oriunde te duci.

10. Dacă vei mânca foarte puțin, nu vei slăbi. Trebuie să ai un deficit caloric potrivit pentru tine.

În acest moment am un an de când țin “dietă”. Până acum mancam cum credeam eu că “este sănătos” și degeaba. Nu ajungeam la rezultatele pe care mi le doream. Pentru mine nu se simte ca o dietă, e un stil de viață. Nu mă văd plecând de acasă fără caserolele mele. Da, gătesc săptămânal și nu vă gândiți ca îmi ia o vesnicie. În două ore maxim este totul gata și pregătit pentru 2-3 zile.

Sfatul meu cel mai important este să apelați la un specialist dacă doriți cu adevărat rezultate. Nu vă luați după tot ce este pe internet. Sunt multe informații și unele eronate.

V-am scris câteva rânduri din propria experiență, sper să vă fie de folos.

Vă aștept la antrenamente să discutăm mai multe despre o întreagă călătorie. 💕

Lasă-mi în comentarii care este rutina ta zilnică privind alimentația. ⬇️

Investește în sănătatea ta, investește în tine .

Leave a Reply

× WhatsApp