Ce să faci într-o sală de fitness pentru prima dată? Progrese, obiective – totul în articol

marina marginean antrenor personal fitness galati

Tot ai zis că începi de azi, de mâine și totuși nu ai reușit. Îți găsești mereu scuze dar nu acționezi, rămâi în zona de confort. Hai totuși să ne apucăm de treabă de luni și iată un ghid al începătorului care să te ajute să te descurci de minune.

Fiind la început, ești timid, nu cunoști sala, nu ai idee ce echipament îți trebuie, ai impresia că toți oamenii se vor uita la tine, nu prea cunoști ce exerciții să faci sau dacă sunt bune sau nu pentru tine, dacă execuți corect, etc.

Toate acestea se opresc aici pentru că în cele ce urmează o să îți prezint toate informațiile de care ai nevoie.

VREAU SĂ MERG LA SALĂ ! CE TREBUIE SĂ FAC?

Nimic nu este greu, trebuie doar să începi și să ai răbdare. Lucrurile se vor așeza treptat.

  1. Pentru o bună dispoziție în sala de fitness poți începe prin a-ți căuta un echipament perfect care să îți placă mult, să fie comod și să absoarbă transpirația, dintr-un material bun și de calitate. Pe lângă echipament, poți opta pentru achiziționarea unor căști audio. Muzica te poate ajuta foarte mult în antrenamente și îți poate da o stare de bine. Dacă ai deja, pregătește un playlist cu piesele tale preferate.
  2. Un aspect extrem de important este disciplina. Fă-ți un program de mers la sală. Vezi după ce program funcționează sala pe care o alegi și încearcă pentru început să ajungi de 3 ori pe săptămână. Dacă tu crezi că nu ai timp de antrenamente, iată cât timp ai defapt pentru mișcare.
  3. Alege o sală de fitness unde să ai spațiu, să ai toate aparatele și accesoriile de care ai nevoie. Este foarte importantă și igiena sălii dar și oamenii ce o frecventează. Alege o sală unde te poți simți în largul tău. STUDIO PERSONAL TRAINER este perfectă pentru tine !
  4. Nu ai idee ce exerciții să faci ? Stai fără grijă. Pentru primele 6 săptămâni optează pentru antrenamente FULL BODY și apoi poți încerca să îți împarți antrenamentele în PUSH-PULL-LEGS. Caută pe Google antrenamente și videoclipuri cu execuția lor, informează-te din surse sigure. Dacă nu ai totuși timp, alege să te antrenezi cu un antrenor personal. Antrenorul te ajută mai mult decât crezi și te poate aduce la rezultatele dorite mult mai ușor.
  5. Stabilește un obiectiv realist. Nu te gândi că vrei să slăbești 10 kg în 2 săptămâni și că așa o să fie. Ia lucrurile treptat și nu îți face așteptări prea mari la început. Începe prin a stabili obiective de scurtă durată pentru fiecare săptămână și gândește în perspectivă. Nu te limita doar la un singur obiectiv. Pe lângă a arăta bine, mersul la sală are multiple beneficii.
  6. Scrie-ți planul de antrenament pe telefon sau pe un carnețel și monitorizează greutățile, numărul de repetări, seriile și alte observații pe care le ai când te antrenezi.
  7. Pregătește geanta de sală. Pune apa, adidiașii de schimb, echipamentul, un prosop, căștile și tot ce mai ai nevoie pentru a te simți bine la sală.
  8. Nu sări peste încălzire și nici peste cool down. Începe antrenamentul cu 10 minute de cardio, urmat de încălzirea articulațiilor și cea specifică și finalizează cu 15-20 minute la final. În funcție de obiectivul tău, vei face cardio mai mult sau mai puțin. Nu neglija partea de cardio ! Are multiple beneficii pentru sănătate!
  9. Singura competiție a ta ești tu! Nu te gândi că ceilalți se uită la tine sau că râd de tine pentru că nu este așa. Bravo ție că faci ceva pentru tine și săntatea ta! Ceilalți sunt focusați pe antrenamentele lor, nu pe ale tale.
  10. Ai răbdare cu tine. Rezultatele vin în timp. Dacă nu vezi rezultate imediat, nu te panica. Continuă să muncești și vei vedea că nu va fi în zadar. Consecvența este foarte importantă! Învață să îți cunoști corpul, vezi cum te simți după antrenamente și în timpul lor. Chiar dacă nu ai chef de sală mereu, mergi. De ce ? Te vei simți mult mai bine după. Iată cum îți poți păstra motivația în antrenamente.
antrenor personal marifna marginean
antrenor-personal-galati-marina-marginean-dancefit

SFATURI Pentru antrenamente

  1. Antrenamentele trebuie să fie puse în balanță cu o alimentație potrivită și multă odihnă.
  2. Lucrează alături de un antrenor personal pentru a fi sigur că vei ajunge la rezultatele dorite într-un timp cât mai scurt și în siguranță. Iată câteva motive pentru a vedea de ce ai nevoie de un antrenor personal.
  3. Apelează la un nutriționist pentru o dietă personalizată special pentru tine. Iată aici câteva sfaturi pentru o alimentație sănătoasă.

 

Vorba multă, sărăcia omului. :)) Dacă ai ajuns până aici, îți doresc mult succes în călătoria ta și sper să îți atingi obiectivele cu succes.

Eu te pot ajuta și sunt aici să te ghidez și să ofer cele mai bune servicii în calitate de antrenor personal.

Dacă ți-a plăcut acest articol, nu uita să îl distribui către prietenii și familia ta.

Investește în sănătatea ta. Investește în tine.

Leave a Reply

× WhatsApp